Ασφάλεια Κινητού

Ασφάλεια Κινητού

 

Ασφάλισε το κινητό σου για έναν ολόκληρο χρόνο.!

 

Τελικό κόστος ασφάλισης κινητών, tablets & Laptops:

  • € 35 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας έως € 200
  • € 45 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας από € 201 έως € 400
  • € 55 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας από € 401 έως € 650
  • € 65 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας από € 651 έως € 850
  • € 80 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας από € 851 έως € 1.500

Επιπλέον, αφορά laptop μεγάλης αξίας μόνο:

  • € 100 ανά ασφαλιζόμενη συσκευή αξίας από € 1.500 έως € 2.500

Οι εποχές άλλαξαν κι εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να προσαρμοστούμε σε αυτές. Πλέον τα είδη πρώτης ανάγκης έχουν αλλάξει κι ένα από αυτά είναι η κινητή τηλεφωνική συσκευή που καθένας από εμάς χρησιμοποιεί με διαφορετικό τρόπο και συχνότητα.

Για παράδειγμα,

  1. Γονιός: Επαφή με τα παιδιά του.
  2. Επαγγελματίας: Επαφή με τους πελάτες ή τους συνεργάτες.
  3. Επενδυτής: Παρακολούθηση χρηματιστηρίων.
  4. Χομπίστας: Φωτογραφίες και βίντεο μικρού μήκους.
  5. Social media, τραπεζικές συναλλαγες (e banking), παρακολούθηση καμερών ασφαλείας, μουσική, gps, υπηρεσίες υγείας (αθλητικές δραστηριότητες) κ.λ.π. 

Στην προσπάθειά μας να ανταποκριθούμε στις εξελίξεις της εποχής μας, διαμορφώσαμε ένα νέο πρόγραμμα ασφάλισης για τον καθημερινό κίνδυνο της απώλειας ή της ζημιάς της τόσο πολύτιμης πλέον συσκευής.

Οι Καλύψεις είναι:

  • Κλοπή από διάρρηξη οικίας ή αυτοκινήτου ή γραφείου ή οποιουδήποτε κλειστού χώρου.
  • Τυχαία θραύση οθόνης ή κρυστάλλου πίσω πλευράς (π.χ. από πτώση).
  • Πυρκαγιά ή φωτιά από οποιαδήποτε αιτία.
  • Νερά, καλύπτεται η ασφαλιζόμενη συσκευή για ζημιά από τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο. Εξαιρούνται ζημιές από υγρασία, εφίδρωση, ιδρώτα, ατμό. Διευκρινίζεται επίσης, ότι η απώλεια του κινητού και η μη ανεύρεση του εντός θάλασσας, λίμνης, ποταμού δεν καλύπτεται.

Η  κάλυψη είναι παγκόσμια και ισχύει για 12 μήνες (ένα έτος χωρίς δυνατότητα ανανέωσης).

Η αποζημίωση θα υπολογίζεται στο 80% επί του συνολικού ύψους της ζημιάς.

 

Η κάλυψη μπορεί να δοθεί μόνο την ίδια ημέρα της αγοράς της συσκευής με το τιμολόγιο αγοράς της ως καινούργια.!

 

Η Διαδικασία ασφάλισης είναι πολύ απλή και μπορεί να γίνει άμεσα.!

Σε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα με εμάς στις παρακάτω περιοχές:

Αττική: Αθήνα, Αιγάλεω.

και κάνοντας κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς:

  • Εθνική: GR2501100840000008444024486
  • Eurobank: GR5702602940000830201186773
  • Alphabank: GR5401401510151002002010696
  • Πειραιώς: GR0501720470005047092016069
 

Η αίτηση, το αποδεικτικό κατάθεσης και το τιμολόγιο/απόδειξη αγοράς θα πρέπει να σταλoύν στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και το συμβόλαιο θα εκδοθεί εντός 24ωρών.

  • Ως φυσική παρουσία στο κατάστημα έχοντας μαζί σας το τιμολόγιο αγοράς ή την απόδειξη αγοράς. Πληρώνετε με μετρητά, με κάρτα ή με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και παραλαμβάνετε το πιστοποιητικό ασφάλισης.

asfaleia ygeias baby happy priceΣτην περίπτωση Ζημιάς για την αποζημίωσή σας θα χρειαστεί:

  • Δίκτυο Συνεργαζόμενων Επισκευαστηρίων (συσκευών), τα οποία αναλαμβάνουν σε συνεργασία και με την εξουσιοδότηση της ΑΧΑ Ασφαλιστικής την επισκευή και την διεκπεραίωση της ζημιάς/αποζημίωσης.
  • Έγγραφη αναγγελία ζημιάς από τον ασφαλιζόμενο, συμπληρώνοντας το σχετικό Έντυπο Δήλωσης Ζημιάς, σε ένα από τα συνεργαζόμενα επισκευαστήρια.
  • Αντίγραφο του Τιμολογίου/Λιανικής Απόδειξης Αγοράς.
  • Αντίγραφο του Πιστοποιητικού Ασφάλισης.
  • Στην περίπτωση κλοπής ή φωτιάς, η κάλυψη θα δίνεται με την προσκόμιση επίσημων εγγράφων / δελτίο συμβάντων από τις κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες (π.χ., αστυνομία, πυροσβεστική υπηρεσία, κλπ).
  • Επιπλέον για την κάλυψης κλοπής θα πρέπει υποχρεωτικά να γίνεται από τον ασφαλιζόμενο αίτηση φραγής στον πάροχο κινητής τηλεφωνίας.
  • Για συμβάντα που θα συμβούν στο εξωτερικό απαιτείται η ίδια διαδικασία με επίσημη μετάφραση των εγγράφων στα Ελληνικά.
  • Στην περίπτωση θραύσης ή ζημιάς από νερά το συνεργαζόμενο δίκτυο επισκευαστηρίων θα αναλαμβάνει την λήψη και αποστολή φωτογραφιών από την ζημιωμένη συσκευή και την προσκόμηση του τιμολογίου επισκευής ή αντικατάστασης προς την ΑΧΑ Ασφαλιστική.

 

Η κάλυψη ισχύει για ένα ζημιογόνο γεγονός και ανά κινητό / tablet / laptop, οπότε και λήγει η ισχύς του συμβολαίου, ανεξαρτήτου ποσού αποζημίωσης.

Δηλώνεται και συμφωνείται ότι το καταβληθέν ασφάλιστρο για το εν λόγω προϊόν είναι το ελάχιστα καταβλητέο και μη επιστρεπτέο.

Ασφάλιση Φορητών Ηλεκτρονικών Συσκευών

Έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν Ασφάλισης Φορητών Ηλεκτρονικών Συσκευών της ασφαλιστικής Εταιρείας “ΑΧΑ Ασφαλιστική”, με έδρα στην Ελλάδα

Αρ. Αδείας: ΑΡ.Μ.Α.Ε.: 12850/5Β/86/30, Γ.Ε.Μ.Η.: 232201000. Εφαρμοστέο Δίκαιο: Ελληνικό

Η αναλυτική προσυμβατική ενημέρωση και η ενημέρωση σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις ασφάλισης του προγράμματος παρέχονται με την προσφορά, την αίτηση και το συμβόλαιο ασφάλισης.

Τι είναι αυτό το είδος ασφάλισης;

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ασφάλισης συσκευών κινητών τηλεφώνων και tablet με το οποίο καλύπτονται ζημιές που μπορεί να προκληθούν σε αυτά από συγκεκριμένους κινδύνους.                                                                                                                                                                                     

Τι ασφαλίζεται;

Συσκευές κινητών τηλεφώνων, Tablets και Laptops για ζημιές οι οποίες μπορεί να προκληθούν από τους παρακάτω κινδύνους:

  • Πυρκαγιά/Κεραυνός.
  • Κλοπή μετά από διάρρηξη.
  • Τυχαία Θραύση Οθόνης/Κρυστάλλων.
  • Τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο.

Τι δεν ασφαλίζεται;

Οι κύριες εξαιρέσεις του προγράμματος είναι οι ακόλουθες:

  1. Πυρκαγιά που προέρχεται από Σεισμό.
  2. Ηλεκτρική ή μηχανική ζημιά ή απορρύθμιση αν δεν συνυπάρχουν με εμφανή σημάδια ρηγμάτωσης ή καύσης από κεραυνό στο κτίριο μέσα στο οποίο βρίσκεται το ασφαλισμένο αντικείμενο.
  3. Κλοπή συσκευής που βρίσκεται σε ανοιχτό χώρο, στο ύπαιθρο ή σε υπόστεγα.
  4. Κλοπή από συγγενείς μέχρι και β’ βαθμού συγγένειας ή από πρόσωπα που συνοικούν μαζί σας ή που βρίσκονται στην υπηρεσία σας ή από νόμιμους αντιπροσώπους σας ή εκπροσώπους σας ή από συνέταιρους ή υπαλλήλους σας, ή από τρίτους στους οποίους έχει ανατεθεί επαγγελματικά η φύλαξη των ασφαλισμένων αντικειμένων.
  5. Κλοπή με χρήση κλεμμένου κλειδιού. Κλοπή από ληστεία (Hold up).
  6. Θραύση Οθόνης/Κρυστάλλων σε ήδη ραγισμένες επιφάνειες.
  7. Χαράγματα Οθόνης/Κρυστάλλων.
  8. Για ζημιές από εφίδρωση, ιδρώτα και ατμό.
  9. Σε περίπτωση απώλειας του ασφαλισμένου αντικειμένου και μη ανεύρευσής του εντός θάλασσας, λίμνης ή ποταμού.                                                                                                                                                                                                          

Υπάρχουν περιορισμοί στην κάλυψη;

Οι κύριοι περιορισμοί του προγράμματος είναι οι εξής:

  • Η κάλυψη παρέχεται με αφαιρετέα απαλλαγή 20% επί του ποσού της καλυπτόμενης ζημιάς ή του ανώτατου ορίου κάλυψης σε περίπτωση ολικής καταστροφής.
  • Περιορισμοί μπορεί να προκύψουν αν δεν εκπληρώσετε τις συμβατικές υποχρεώσεις σας.
  • Η επισκευή της ζημιάς σε καλυπτόμενο από το ασφαλιστήριο κίνδυνο γίνεται αποκλειστικά μέσω του δικτύου εξουσιοδοτημένων συνεργείων της ΑΧΑ. Η λίστα των εξουσιοδοτημένων συνεργείων είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα μας www.axa.gr.                                                                                                                                                                                                       

Πού καλύπτομαι;

Παγκόσμια κάλυψη.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις μου;

  • Να καταβάλετε τα ασφάλιστρα εμπρόθεσμα.
  • Να απαντήσετε με ειλικρίνεια, μεγάλη προσοχή, σαφήνεια και πληρότητα στις ερωτήσεις της αίτησης ασφάλισης.
  • Να παίρνετε όλα τα εύλογα μέτρα προφύλαξης και προστασίας για την αποφυγή ζημιάς ή ατυχήματος, ενεργώντας σαν να ήσασταν ανασφάλιστος.
  • Να μας δηλώνετε κάθε στοιχείο ή περιστατικό που μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο ασφάλισης κατά τη διάρκεια ισχύος του ασφαλιστηρίου.
  • Σε περίπτωση ζημιάς θα πρέπει:
    • Να μας δηλώσετε αμέσως κάθε υλική ζημιά ή ατύχημα.
    • Να παίρνετε όλα τα κατάλληλα μέτρα για τη μείωση των συνεπειών του συμβάντος της ζημιάς.
    • Να μας χορηγήσετε κάθε στοιχείο ή έγγραφο και κάθε αναγκαία πληροφορία που σχετίζονται με τις περιστάσεις της επέλευσης της ασφαλιστικής περίπτωσης.
    • Να διαφυλάξετε τα δικαιώματά σας κατά τυχόν τρίτου που ευθύνεται για τη ζημιά.

Πότε και πώς πληρώνω;

Η εξόφληση του ασφαλίστρου γίνεται εφάπαξ με μετρητά ή μέσω κάρτας, είτε ηλεκτρονικά, ή απευθείας στην Ασφαλιστική Εταιρεία ή στους νόμιμους αντιπροσώπους/συνεργάτες της.                                                                     

Πότε ξεκινά και τελειώνει η ασφαλιστική κάλυψή μου;

Για να τεθεί σε ισχύ η ασφάλισή σας θα πρέπει να καταβάλετε το συνολικό ασφάλιστρο. Η διάρκεια της ασφάλισης είναι ετήσια, αναγράφεται στο ασφαλιστήριο και δεν ανανεώνεται. Επιπλέον, η ασφαλιστική κάλυψη λήγει σε περίπτωση καταβολής αποζημίωσης από καλυπτόμενο κίνδυνο.

Σε περίπτωση ηλεκτρονικής αγοράς, η έναρξη της ασφάλισης ισχύει από την ημερομηνία παραλαβής της ασφαλισμένης συσκευής με μέγιστο χρονικό διάστημα δεκαπέντε ημερολογιακών ημερών από την αγορά της.

Πώς μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο ασφάλισής μου;

Δικαίωμα εναντίωσης: Έχετε το δικαίωμα εναντίωσης αποστέλλοντας συστημένη επιστολή στην ΑΧΑ Ασφα- λιστική εντός ενός μήνα από την παραλαβή του ασφα- λιστηρίου σας, σε περίπτωση που το περιεχόμενό του παρεκκλίνει από την αίτηση για ασφάλιση και εντός δεκατεσσάρων ημερών σε περίπτωση μη παραλαβής των πληροφοριακών στοιχείων ή των όρων όλων των καλύψεων.

Στις παραπάνω περιπτώσεις επιστρέφονται τα κατα- βληθέντα ασφάλιστρα, εντός τριάντα ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της κοινοποίησης της υπα- ναχώρησης ή της εναντίωσης από την Εταιρεία και δεν υπάρχει καμία ποινή για τον συμβαλλόμενο.

Δικαίωμα ακύρωσης/καταγγελίας της ασφαλιστικής σύμβασης: Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε/καταγ- γείλετε το συμβόλαιό σας, με επιστολή που θα στείλετε στη διεύθυνση της Εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση ακύρωσης, δεν θα σας επιστραφούν τα καταβληθέντα ασφάλιστρα που αναλογούν στον υπόλοιπο χρόνο της ασφάλισης.

Σε περίπτωση που είστε επαγγελματίας - έμπορος, με φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα και επιθυμείτε την προώθηση της υπηρεσίας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις λεπτομέριες και την διαδικασία.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε την αίτηση

3.961038961039 1 1 1 1 1 Rating 3.96 (77 Votes)